Filipinler’de deniz-kum-güneş üçlüsü yanında başka deneyimler de arayanlara: Bohol Adası

Bohol Adası’na Cebu City’den kalkan, -neredeyse her saat başı- 3 farklı firmanın seferi var. O nedenle kolayca yer bulabiliyorsunuz. Biz herhangi bir tercihimiz olmaksızın en yakın bileti aldık ve 2 saat süren yolculuğumuza başladık. Bohol Adası’nda Tagbilaran Limanı’na indikten sonra sizi bekleyen tur satışçıları oluyor. Biz Cebu City’den bir tur ayarlayıp farklı insanlarla beraber belli bir rota izlemek yerine limandan bir tur ayarlamaya karar vermiştik. O nedenle iner inmez oradaki minibüslerden birini kiraladık ve kendi istediğimiz yerlere uğrayacağımız rotamıza başladık. Sırasıyla aşağıdaki yerleri ziyaret ettik.

Tarsier Sanctuary

• Loboc River Cruise:
  • Chocolate Hills:
Hanging Bridge
  • Butterfly Sanctuary:
  • Man-Made Forest:

Sonrasında Dumaluan Beach’te inanılmaz bir gün batımı eşliğinde keyif yapmaya koyulduk ve buradan ayarladığımız bir otelde kaldık.

Ertesi ve son günümüzü ise Alona Beach’te keyif yaparak geçirdik. Tadı damağımızda kalan smoothie’lerden son bir kez daha alıp feribotla Cebu City’e, oradan Mactan Island havaalanına giderek pek uzun eve dönüş yolcuğumuza başladık. Önce Manila, sonra Doha’da aktarmalarımızı yaptık ve birbirinden güzel anılarla, yüzümüze hiç silinmeyecek gibi yerleşen gülümsemelerimizle ve yanık tenimizle evimize döndük.